Urząd Miasta Włocławek zapowiada rozpoczęcie dystrybucji fizycznych Kart Mieszkańca, która odbędzie się w środę, 6 sierpnia. Mieszkańcy będą mogli złożyć swoje wnioski bezpośrednio w głównym holu urzędu. Proces wydawania kart jest szybki i odbywa się na miejscu, co ma na celu ułatwienie dostępu do tej formy wsparcia mieszkańców. Oprócz tradycyjnej wersji karty, istnieje także możliwość uzyskania jej w formie elektronicznej.
Wnioski o Kartę Mieszkańca można znaleźć w głównym holu Urzędu Miasta. Aby otrzymać kartę, należy wypełniony wniosek dostarczyć do pokoju 102 znajdującego się na pierwszym piętrze budynku. Wymagana jest także obecność jednego dokumentu, który potwierdzi tożsamość osoby składającej wniosek. Akceptowane dokumenty to m.in. pierwsza strona PIT, zaświadczenie z Urzędu Skarbowego lub legitymacja szkolna czy studencka.
Różne wersje kolorystyczne kart – biała i kobaltowa – są dostępne dla mieszkańców, a całkowity czas obsługi wniosku nie powinien przekraczać kilku minut. Dodatkowo, nowością jest możliwość uzyskania 30 minut darmowego parkowania dla osób, które podadzą numer rejestracyjny swojego pojazdu. Mieszkańcy, którzy preferują uniknięcie wizyty w urzędzie, mogą skorzystać z opcji elektronicznej karty, której szczegóły dostępne są na stronie internetowej dedykowanej tej usłudze.
Źródło: Urząd Miasta Włocławek
Oceń: Rozpoczęcie dystrybucji Kart Mieszkańca Włocławka
Zobacz Także